Pracovník zákaznického servisu kvality
Co od tebe požadujeme?
- Komunikační schopnosti v češtině a cizím jazyce (angličtina nebo němčina)
- Organizační schopnosti
- Základní orientaci ve výkresové dokumentaci – musíš umět poznat rozdíl mezi fyzickým stavem a výkresem
- Psychickou odolnost - schopnost vyjednávat nejlepší řešení, trvat na dohodách
- Znalosti práce s Excelem – práce s daty, základní matematické operace, grafy, kontingenční tabulky
Co budeš dělat?
- Evidovat zákaznické reklamace, vyhodnocovat jejich oprávněnost
- Připravovat 3D a 8D reporty, organizovat schůzky ke zlepšování
- Komunikovat se zákazníky a vnitřními organizačními útvary firmy
- Organizovat porady k nápravným a preventivním opatřením, vyhodnocovat efektivnost, prezentovat výsledky
- Poskytovat podporu při zákaznických auditech
Co ti NEnabízíme?
- Klidnou stereotypní práci
- Automatickou ochotu spolupráce kolegů z jiných útvarů – úctu i podporu si musíš umět získat
Co ti nabízíme?
- Samostatnou práci s využitím podpory kolegů napříč firmou
- Ranní směnu, samostatnou kancelář v administrativní budově
- Skvělý kolektiv kolem sebe
- Notebook, telefon
- 5 týdnu dovolené
- Prémiové bonusy za snižování nekvality zjištěné u zákazníků
Hledáme draka nebo dračici, kteří se nebojí mluvit a vyjednávat, počítač mu/ji není cizí a nezalekne se prvního neúspěchu! Nehledáme prince nebo princeznu, ale fajn člověka, který chce pracovat jako komunikátor mezi zákazníkem a metalurgickou výrobou.
Jsi-li ten pravý nebo ta pravá… Piš, volej:
Zdeněk Jendřejčík, ředitel kvality: zdenek.jendrejcik@tatra.cz
Telefon, WhatsApp, SMS: 724 82 66 83
Nejsi to ty? Ale víš o někom a můžeš ho doporučit? Pokud to s ním klapne … Neboj se při doporučení říct o odměnu za doporučení!